5 januari

Tänkte att man kanske ska skriva lite här, om det är så att någon undrar vad jag har gjort den senaste månaden?
Jullovet fick i alla fall en superstart! Vi hade inga förväntningar, och det kanske var det som gjorde kvällen i Lindesberg minnesvärd :)

På julafton var jag hemma, hela släkten kom till oss som vanligt. Det har varit så så länge jag kan minnas!
Jag fick en rosa iPod nano, sån med filmkamera. Vet inte riktigt om jag kommer ha användning av just kameran men själva musikspelaren används flitigt!
Jag fick massa flytta hemifrån-prylar också! Superkul! Så nu har jag massa glas, små tallrikar, skålar och silverskedar.

Nyår, kan väl säga att mina förväntningar var ungefär lika höga som innan Julfesten i Linde. Alla planer såg ut att vara förgäves.
Men efter många om och men, bestämde vi i alla fall att vi skulle börja hemma hos mig med middag, och sedan ta oss dit kvällen förde oss.
Det resulterade i ännu en minnesvärd kväll för min del, och jag tror att många av de jag delade kvällen med håller med! :)

Senaste dygnet spenderade jag hemma hos Anki på landet, med Sandra, Ninni och Helena.
Vi var ute och pulsade i snön, åkte spark, lagade tacos och tittade på skräckfilm.

På torsdag börjar skolan...
Jag vill inte.
Men jag tror många tycker att det är skönt att komma tillbaka till vardagen igen.



Jag letade igenom bilder på datorn och hittade Barcelona-mappen.
Kanske längtar lite till värmen i alla fall...








Kommentarer
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-02 @ 10:59:31
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0