10 september 21.25

Åh vilken jobbig dag! :( Har gått och blivit förkyld, kan knappt sova på nätterna och är helt död i skolan, känns son jag ska ramla ihop så fort jag ställer mig upp. Ni undrar kanske varför jag inte är hemma... Men det värsta jag vet är att missa nåt i skolan och komma efter, speciellt på sömnaden som vi hade idag, det är så svårt att ta igen själv.
Men jag lyckades ta mig igenom dagen och träffade Ebbasch på stan. Vi åt den goda kladdkakan med glass på La Baguette och hade mysigt. Sen åkte jag och tränade barnen.

Är det någon som vet vart DUKA-affären på stan har tagit vägen?

Härom dagen började jag sticka en rosa halsduk. Har kommit nästan en meter nu, längtar tills den är klar :D

I morgon åker jag till Ånnaboda med Victoria och Dennis. Vi ska jobba på ett läger åt Skolidrottsförbundet. Får gratis mat och boende hela helgen och bara ha roligt och göra massa roliga aktiviteter med ungdommar som är några år yngre än mig. Hoppas att det blir roligt, bara att höra av sig!

Det här är bland det bästa jag vet!

Kommentarer
Postat av: Random

Duka har gått i konkurs.

2009-09-10 @ 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0