14 november

Ibland är man glad över att en del människor inte längre är en del av ens liv...

Igår var jag och massa andra tjejer på kulturnatten. Jag var väl mest taggad på att titta på dansen, ibland är det ju så fint så man vill gråta, andra gånger bara sjukt häftigt!

Idag var jag först på öppet hus på mitt gamla dagis på andra sidan gatan. Faktist väldigt roligt att det fortfarande ser lika dant ut och att många av dom fröknarna som jag hade är kvar.
Sedan åkte jag på basket, Eco örebro stars spelade mot eskilstuna men förlorade tyvärr...


Kommentarer
Postat av: Twinsen

hej hej =)



allt bra?

2009-11-14 @ 19:18:51
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Maja

till Twinsen:

Jo det är bra bra tack, själv(a)?

2009-11-16 @ 20:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0