31/7-09 23.31

Jag blir arg! Kan inte lägga in några bilder eller nåt sånt från mobilen till datorn. Jag får be nån smart person hjälpa mig...
Kom i alla fall nyss hem. Har varit med Ebba och Henke på stan och åkt karuseller, men efter ett tag blev det tråkigt och kallt så vi gick hem till Henke och tittade på film. Har en jättefin bild på Ebba och Henke i virvelvinden som jag skulle lägga in, men nej...

Jag färgade håret i morse också. Så från att vara röd/orange-brunhårig med en meter utväxt så är jag nu mörkröd/mörkbrunhårig :) Kanske kommer bild på det senare också.

Jag började läsa Harry Potter-böckerna i tisdags (tror jag). Jag tror jag läste typ ettan och tvåan när dom kom men efter det har jag bara sätt filmerna. Men eftersom jag inte ens kommer ihåg vad den senaste filmen handlade om (har inte sätt den nyaste på bio än) så bestämde jag mig för att läsa alla. Jag har ett kapitel kvar i ettan, otroligt spännande. Mitt mål är att läsa ut alla innan skolan börjar. Om det är dåligt väder som nu kanske jag lyckas, eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0