30/7-07 18.39

Sitter hos Ebba nu. Skulle egentligen tränat men regnet stoppade oss så vi cyklade hit istället. Sitter nu i mjukiskläder och äter chokladbollar.  Idag har jag varit på möte med en som jobbar på care of home som ligger på Engelbrektsgatan här i Örerbro. Så nu är det klart att jag ska göra min praktik där varje fredag i höst. Ser fram emot det!
I morgon ska jag sy klart klänningen till min syster. Det blev lite fel när jag höll på sist, då blev jag sur och la undan den och tänkte att jag skulle fortsätta dagen efter men det har bara inte blivit så. Men i morgon måste jag eftersom den ska vara klar på lördag.
Nu blir det snart spagetti och köttfärssås, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0