28/7-09 19.05

Marieberg hela dagen med Ebba! Köpte massa fina saker bland annat på Lagerhous. Vi åt mat och fikade en massa gott också, dock har jag ätit godare chokladglass...



Köpte dessa fyra fina glasskålar med skedar på Lagerhous.



Sex stycken söta glas, också Lagerhous.



Jättefina sugrör, även dom från Lagerhous.

Köpte också ett puder som jag har tänkt köpa i säkert ett halvår så jag passade på nu när jag har pengar. Hårvärg inhandlades också så min kära utväxt försvinner nån gång den här veckan. Fler bilder från dagen kommer kanske senare eftersom jag inte lyckas lägga in dom på datorn från den nya mobilen.
Ikväll ska vi på bio. Eller snart, ska åka om en timme. Brüno ska vi se, är den bra?

Här är en bild på skorna jag köpte igår, jag är lite småkär i dom!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0