21/7-09 12.34

Jag har blivit väldigt bra på att sova. Sover nästan tolv timmar varje natt. Får nog bli ändring på det eftersom skolan börjar om några veckor, vill ju inte sova bort sommarlovet helt! Även fast jag saknar skolan lite... Eller rättare sagt så saknar jag mina vänner, och att sitta i caféet och äta chokladbollar, att gå till McDonald's på långrasten på fredagarna, och så klart sysalarna! Att ha tillgång till alla bra saker. Jag får ju utbrott här hemma när jag upptäcker att jag inte kan lyfta pressarfoten med foten som i skolan utan måste göra det med handen...

Tillbaks till nutid. Jag och Anki ska troligtvis åkt till Göteborg nästa vecka. Vi har inte bestämt vilken dag eller hur många dagar men Liseberg är i alla fall huvudmålet. Skulle ju inte sitta fel med lite shopping i storstaden heller :) Ska försöka få tag på henne snart så vi kan komma fram till nåt.
Jag länktar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0