9/8-09 14.16

Jag sitter fortfarande i pyjamas och lyssnar på Håkan Hellström. (Ni som känt mig länge vet att jag har hatat honom, men man förändras väl...) Det är strålande väder men jag känner verkligen inte för att gå ut. Måste egentligen åka till stan och köpa lite saker, men känner inte för det heller. Nu kanske ni tänker "vilken tråkig människa!" men man får faktist ha lite deppdagar ibland, speciellt när vissa personer inte finns i närheten och kan förgylla den!

Igår åkte jag och några tjejer från laget med våran nya tränare till Södertälge och 8-nationers. En volleybollturnering med landslagen i min ålder och yngre från åtta olika länder i Europa. Sverige vann matchen mot Frankrike och slutade på femteplats. Grattis till dom!
När vi kom hem åt jag snabbt sen åkte jag, Hanna, Sandra och Frida till Willys och köpte lite gott, sen åkte vi till Kanotföreningen och hade picknick. Hanna och Frida började öva in en discodans som jag lovar att resten av laget kommer ha möjlighet att ta del av inom fem månader. Men den som väntar på nåt gott... :) 

Idag åkte min obiologiska syster Karin till USA för att spela volleyboll där ett år. Följ hennes resa på www.nogg.se/brittkarin

Kommentarer
Postat av: Hoik

Maja jag räknar med att jag kommer få ha dig skrattandes vid min sida om några månader när dem ska UPPTRÄDA ;)

2009-08-26 @ 12:50:12
URL: http://allasvaranhoik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0