28/8-09 20.58

Förstapraktikdagen idag. Rätt chill. Fick sitta vid en dator halva dagen och lägga in kontakter, lite tråkigt men tiden gick ganska fort. På eftermiddan fick jag möblera om lite i affären, skruva isär bord som hade sålts och liknande.
När jag slutade klockan fem gick jag först till NajzPrajz och letade på tre filmer och betalade med ett presentkort som jag fick för jättelänge sen. Köper ju inte så mycket skivor direkt så det va ju bra att dom har filmer där också :)
Nör regnet kom skyndade jag mig vidare till Akademibokhandeln för att köpa block till dom nya kurserna som jag har börjat med. Företagsekonomi och småföretagande. Sen cyklade jag till pappa och träffade resten av familjen, vi skulle ut och äta för att min syster tog körkort idag så nu hämtar hon mig efter skolan varje dag. :)

I morgon åker jag till Åsbro med volleybollklubben. Ska titta när mitt gamla lag tränar samt vara med och träna mina små barn :) Kommer hem på söndag!

*Definitely maybe
*Nanny diaries
*Pledge this (med Paris Hilton)
Någon som sätt dom? Är dom bra?




Kommentarer
Postat av: ebba the biff

NANNYS DIARYS ÄR SÄÄÄÄÄÄÄMST!

2009-08-30 @ 18:45:53
URL: http://ebbathegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0