23/8-09 21.02

I fredags var det födelsedagsfest hos Becca. Rätt roligt men segt ibland. Även om vi inte ska nämna vissa små händelser. Men kvällen va helt klart godkänd :)

Idag var vi i Nora hos Sandra. Jag och några fler volleybolltjejer. Eftersom vi är som turister när vi är där så hade Sandra gjort i ordning små uppgifter åt oss så vi blev uppdelade i lag och fick springa runt i den lilla staden och leta reda på dessa grejer och ta kort. Efter att ha sms:at med en hemlig Norabo och frågat runt bland lokalbefolkningen lyckades vi hitta alla grejer och sprang tillbaka till lägenheten. När dommaren hade rättat och mitt lag låg på andra plats var det dags för del nummer två av tävlingen, nämligen kubb! Matchen var väldigt jämn men till slut vann mitt lag.
Sedan åt vi kräftor.
Mycket rolig och trevlig dag, som vanligt när man hälsar på hos Sandra :)

Åter till skolan igen i morgon då. Mindre kul att vi typ inte har någon sovmorgon i år!
I morgon fyller Ebba 16 år, jag och Albin har fixat bästa presenten någonsin. Även fast hon troligtvis kommer skära halsen av mig när hon ser den, tror jag hon kommer tycka om den med tiden :)   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0