19/8-09 19.30

Försov mig nästan idag. Skyndade mig till skolan där vi hade en liten genomgång sen gick jag och Clara och köpte frallor innan vi mötte Anki och Jessica. Vi gick runt med en kundvagn på stan och tvingade alla tanter att köpa av oss. Det gick faktist ganska bra, så när vi hade köpt den sista påsen själva gick vi tillbaka till skolan och lämnade allt. Dagen blev ju inte så jobbig och lång som jag hade trott :)
Jag och Anki gick hem till henne och tittade på filmen Obsessed. Rätt seg i början men sen blev det nedrans spännande
!
Jag tog bussen till Idrottens hus vid halv fem och hade ett möte. Kul...

I morgon har vi modevisning. Hoppas jag lyckas slippa :)


Kommentarer
Postat av: Elina den fina.

Åhhh! Det hade jag vedlat se!

Säg till mig nästa gång det är modevisning så kommer jag!:D

2009-08-23 @ 02:04:54
URL: http://underclasshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0