16/8-09 22.02

Idag har jag faktist hunnit med rätt mycket. Jag har sovit länge, nästan sytt klart en klänning, städat mitt rum, tittat på Nils Karlsson pyssling och varit på bio.
Jag va på bio med Ebba, Albin och Benjamin. Vi såg sommaren med Göran. Jag vet inte om det var för att jag va trött eller för att filmen var dålig, men jag skrattade en gång...

I morgon börjar skolan. Ja, min klass börjar i morgon och inte på tisdag som alla andra tvåor i hela stan. Antar att det är för att vi ska ha "företagare för en dag" på tisdag och måste förbereda oss för det. Det går ut på att man ska stå på stan och sälja bullar, typ...
Men jag har ju trots allt saknat min klass väldigt mycket så det ska bli kul! :D

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0